Beoordelingen van De Markies Meppel

Recente recensies

5.0
Peter Storm
vandaag

Eten was zoals gewoonlijk weer goed, maar deze keer was de bestelling ook mooi op tijd. Top!

André
gisteren

Goed en stipt👍

K.
3 februari 2023

Bezorging op tijd, eten lekker warm, goede kwaliteit, sympathieke bezorging. Tevreden klanten!

sander
3 februari 2023

we misten helaas het broodje bij de kroket :(

Reactie van De Markies

Op de bestelling van u zie ik dat u geen broodje heeft besteld. Met vriendelijke groet, De Markies

Herman Willems
2 februari 2023
Henk
1 februari 2023

Heel lekker eten vlot bezorgd. Vooral lekkere vlaamse friet!

Ina Vogelzang
1 februari 2023

Goed voor elkaar, alleen de patat mag ietsjes langer bakken ☺

Docter
31 januari 2023

Geen uitjes waar wel voor betaald is, geen reactie op het ingesproken voicemail bericht hierover. De gewone patat was slap en daardoor niet lekker...

F
29 januari 2023

Patat dunner en koud . Niet gewend van jullie .

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Vd Veen
28 januari 2023
Peter Storm
27 januari 2023

Zoals gewoonlijk smaakte de bestelling heerlijk. Op dat gebied nooit problemen met de Markies. Maar de bezorging liet de wensen over. Die duurde behoorlijk lang en dat is vaker voorgekomen. Dit heb ik zeer zeker als vervelend ervaren.

Wouter
27 januari 2023

De bakjes van de snack niet meer in plastic maar in duurzamere bakjes. De portie ‘middel’ RAS is te klein. In vergelijking met andere snackbars zou dit de portie ‘klein’ zijn.

Anoniem
25 januari 2023

Vriendelijke bezorgster. Het was weer heerlijk.

Wever
23 januari 2023

Zeer goede kwaliteit en service

M.
23 januari 2023

De friet was niet echt warm en nog een beetje slap.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Spijkerman
23 januari 2023

Super snel klaar. Zelf afgehaald na internet bestellen. Kleine snackbar maar zetten volgensmij nogal wat weg. Friet lekker krokant en appart het zout, echt top. Snacks allemaal prima zoals verwacht.

Romy
22 januari 2023
Suzanne
21 januari 2023
Naomi
18 januari 2023
Stef
18 januari 2023

Top! Als ik vroeger een keer weer naar het zuiden ging, bestelde ik (haast) altijd een patatje zuur vlees. Dit is niet meer nodig, want gisteren voor de eerste keer een patatje stoofvlees bij de Markies gehad en was helemaal TOP!! Dus voor iedere verdwaalde limbo 😀 hier moet je zijn tijdens je vakantie. Alvast eet smakelijk!

Jos
16 januari 2023

De bezorger heeft zijn best gedaan om het eten op tijd te bezorgen. Dat je het in een "doolhof" slecht kunt vinden daar heb ik begrip voor. Er zijn er meer die het spoor van de bestelling moeilijk kunnen vinden.

W.J. Strijker
15 januari 2023
Wever
15 januari 2023

Door weer en wind nog op tijd bezorgt, en ze altijd de lekkerste producten!!!!

J reinders
14 januari 2023

‘T was weer perfect voor elkaar!

Annemarie
13 januari 2023

Bezorging was precies op tijd en het eten was super.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Joke Schipper
12 januari 2023
Yesin
12 januari 2023

Beste snackbar van Meppel

Max
9 januari 2023

Erg snel bezorgt!

Miranda
8 januari 2023
JJ
8 januari 2023
Derk
7 januari 2023
Susanne jongschaap
5 januari 2023

matige patat, verder prima in orde

Hagedoorn
4 januari 2023

Klein foutje in de bestelling maar dat mocht de pret niet drukken, het was weer goed en supersnel en vriendelijk bezorgd!

Fenny
4 januari 2023

Heeeeeerlijk en perfect!

Gerda
2 januari 2023

Meer dan een uur wachten op 4 frikandellen en een patat! Schandalig en dan is het nog koud ook nog! Daarin tegen wel een vriendelijke bezorger!

Bianca
30 december 2022

Netjes en.stipt optijd bezorgd.

Jan
29 december 2022
Jacco
27 december 2022

Weer uitstekend voor elkaar Perfect op tid

Ilse Middelbrink
27 december 2022

Precies optijd bezorgd. Lekkere patat en snacks. Top!

Henk Timmer
23 december 2022
E.IJzerman0
18 december 2022

Was telaat en koud

Leon
17 december 2022
Dufour
17 december 2022

We hadden o.a. een lekker weekmenu. een met karbonade en een met een schnitzel. we hebben weer heerlijk gesmuld.

Andries
16 december 2022

Als altijd weer top!

Jolanda Knoop
12 december 2022

Was weer heerlijk zoals gewoonlijk, maar grote verbetering is het apart verpakken van patat en de specialiteitenmix (ons geval "halve zool"), geen lekkage meer in het tasje, eten makkelijker over het bord te verdelen en zo kun je een beetje extra zout op je patat doen zonder dat dát in die mix komt.

E. Hoogeveen
12 december 2022

brunchsalade ontbrak bij aflevering bestelling.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mark Dijksma
10 december 2022
Iris
10 december 2022

Toppers zijn jullie ! Het eten is altijd super bij jullie! Heerlijke friet en super service! Zeker een aanrader

Irma hoekstra
6 december 2022

Was weer enorm lekker!

Hilco Dekker
5 december 2022

Dik voor elkaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Johnny snijder
5 december 2022

Eten besteld en laten bezorgen Alles mooi op tijd en het eten was goed en nog goed warm prima service 👍👍👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Danny
4 december 2022

De prijzen zijn hoog . Kwaliteit top

Bakker
2 december 2022

Mooi op tijd! Knapperige frietjes, de kinderen hebben heerlijk gegeten 👍🏻

Henry de Vries
2 december 2022

Ik heb vorige week, tijdens de intermediairdagen, bij Martini Plaza, ook 2x eierballen gehad, deze was super lekker. De eierbal van jullie valt dan tegen, minder smakelijk. Verder het eten was, ondanks dat we het zelf opgehaald hadden, niet echt warm te noemen. De patat was naar mijn smaak te maalderig. Verder geen opmerkingen, helaas had ik jullie liever een pluim gegeven, maar dat zit er niet. Groetend, Henry de Vries.

Familie Knoop
1 december 2022

Zoals altijd weer lekker

Jacco
25 november 2022

Weer perfect voor elkaar.

Marissa Haxe
14 november 2022
Holterman
11 november 2022
H
10 november 2022

Zoals altijd weer top

Matthijs scholtus
10 november 2022

Bitterballen waren heerlijk.. maar de patat wat koud..

Rene
9 november 2022

Was wederom top

Van de Velde
6 november 2022

De loempia met satesaus was met satesaus erover. Dit kan beter los bijgeleverd worden omdat de loempia door de saus helemaal slap was geworden. Tip van de dag. Verder alles prima in orde.

Loes
6 november 2022

Heel eerlijk? Wij hadden mijn broer en schoonzus te eten, zij wonen in Bussum. Ze waren gewoon jaloers dat zij niet zo’n snackbar bij hun hebben. Vooral waren ze verbaasd over het vegetarische assortiment. En konden eerst al niet kiezen zoveel keuze. Iedereen heeft genoten!

Santing
5 november 2022

Was deze keer goed voor elkaar

Anita
5 november 2022

De patat was dir keer koud. De jongen stond al voor de deur met de zak in de hand drukte op de bel. Hij had ook kunnen wachten tot we bij de deur waren. En dan uit de tas halwn

Holterman
4 november 2022

Lekker man!!

Andre
2 november 2022

Op afgesproken tijd geleverd, en nog goed warm. Kapsalon is een aanrader!

Henk van den End
31 oktober 2022

Prima eten, lekker warm en op tijd bezorgd!

Ineke
29 oktober 2022

Prima eten, snelle bezorging. Alleen het bakje satesaus was niet meegekomen. Niet zo erg, de rest was prima in orde

Holterman
28 oktober 2022
Ml scholtus
25 oktober 2022

Super netjes en mooi optijd... super

Bisschop
22 oktober 2022

Slecht middel patat besteld kreeg een klein half bakje…patat ook nog is zoutloos en slap en de inhoud van de frikandel speciaal lag in het zakje

Frank Scheeres
21 oktober 2022

Op tijd bezorgd en het eten was weer prima in orde.

Michelle
16 oktober 2022

Tevreden over de kwaliteit, helaas miste de saus bij de plate

Koopman
16 oktober 2022

Op tijd geleverd en ondanks grote bestelling alles goed warm en compleet.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Annemieke
16 oktober 2022

Top

Rene
13 oktober 2022
Anoniem
12 oktober 2022
Linda
12 oktober 2022

Snelle levering

Santing
9 oktober 2022

Was deze keer niet de kwaliteit die ik van jullie gewend ben. De satésaus was veel te dun en erg weinig de kroket kon ik niet eens optillen want die was zo slap viel.direct uit elkaar

Annemieke
8 oktober 2022

Patat was niet goed gebakken en nog rauw en slap. Casis besteld niet gekregen. Mail over gestuurd geen reactie.

Bastiaan
7 oktober 2022

Als de bestelling online besteld krijg je een mail van verwachte tijd waneer het geleverd wordt was pas een uur later bezorgd dan de verwachte tijd ik snap dat jullie het druk hebben maar doe dan een bericht via tel of mail dat het uit loopt is wel zo fijn

Donker
7 oktober 2022

Het smaakte echt goed. Kipkorn was perfect! Wel een uur later dan aangegeven maar dat kan gebeuren. We hadden een XXL frikadel erbij super attent!!!!

Patricia
7 oktober 2022

Helaas dik een uur extra moeten wachten. Na half uur vertraging gebeld en werd gezegd dat in de frituur zat. Echter toen nog dik half uur moeten wachten. Snap dat druk is, maar neem dan geen bestellingen meer aan, of pas de bezorgtijden aan, of zorg dat de klant geïnformeerd word dat langer duurt.

Rob
7 oktober 2022

Bestelling heeft twee uur op zich laten wachten en was niet compleet. Deel van de bestelling werd na telefonisch contact na bezorgd. Snap dat het druk was maar we waren beter gewend van de markies.

Jos
7 oktober 2022

Het eten was weer heerlijk zoals altijd!

Frank
6 oktober 2022
Danielle
5 oktober 2022

Helaas waren de nootjes vergeten bij het softijs. Verder was het voortreffelijk.

Liezen.m
2 oktober 2022

Lekker ,op tijd klaar ..👍

Bianca
1 oktober 2022
Ronny Even
1 oktober 2022
Anita
30 september 2022

Het was weer supper lekker 👍👍

Peter
27 september 2022

Altijd goed eten en vriendelijke bezorgers, ook al hebben ze het nog zo druk.

Henk
24 september 2022

Lekker eten, goed warm, snel bezorgd.

Hans van tellegen looierij 33
24 september 2022
Simon Bakker
19 september 2022

Heerlijke schnitzels (met ui en champignons) ! En geweldig dat je nu bij het Menu Van De Week ook gewoon de sla kan bestellen!. Ik heb opnieuw weer heerlijk gegeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rina
19 september 2022

Viel wat tegen deze keer..😢 Patat was lekker maar shoarma was te doorgebakken en kaas was niet goed gesmolten. Heel jammer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

R
17 september 2022

Op de afgesproken tijd lekker warm en compleet echt een super zaak en voor ieder wat wils

Sabine
12 september 2022

Superlekker gegeten, bezorging top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kastermans
9 september 2022

Smaakt was prima, maar de patat was lauw

Henny Weber
8 september 2022

Bezorger was super snel bijna half uur eerder. 👍

Luus
7 september 2022

Snel bezorgt goed verpakt en warm.

Fenno
7 september 2022

Nee dikke prima

Wolter
3 september 2022

Zeer jammer dat de saus uit de bakjes was is al paar keer voor gekomen verder prima eten

Puch
1 september 2022

De kroepoek,atjar en toast voegen niks toe bij de sate laat het weg dan kan er ook wat van de prijs af.

Madelon
1 september 2022
René
1 september 2022

Was weer top

Sam
28 augustus 2022

Eten kwam precies optijd, was warm en lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tim
26 augustus 2022

Altijd top!

Hans van tellegen looierij 33
26 augustus 2022

Prima

Kaar
24 augustus 2022

Heerlijke vegan kapsalon!

Alie Lijkendijk
24 augustus 2022
Simon Bakker
21 augustus 2022

Zoals altijd was het eten weer hartstikke goed. Warm en vriendelijk bezorgd. En de gehaktballen, hè. Die zijn heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

🙌🏾
18 augustus 2022

Snelle service & lekker eten!

Klaas
18 augustus 2022
Dekker
17 augustus 2022
Pouwel Slurink
17 augustus 2022

Vet snel en lekker!

Rene
17 augustus 2022

Wederom super lekker en prima op tijd 👍👍👍

hansvtellegen@gmail.com
15 augustus 2022

Alles prima, maar de kip was eeer niet goed! Te hard, te droog en te donker gebraden, jammer want wij zijn verder. Altijd zeer tevreden!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Vos
12 augustus 2022

Was te weinig Vlaamse friet

Arno
11 augustus 2022

Prima eten heerlijke stoofvlees

Martijn Kuik
11 augustus 2022

Vorige keer was het niet zo goed. Maar deze keer was het weer als vanouds lekker.

sander
11 augustus 2022

lekker warm en makkelijk! ik mist alleen mijn beker satesaus...

Gertjan
10 augustus 2022

Alles top voor elkaar

Bep Ruyter
8 augustus 2022

Goede service, ondanks oude adres toch bestelling gekregen en het was erg lekker

-
7 augustus 2022
Wever
7 augustus 2022

Wij hebben heerlijk gegeten ,netjes op de aangegeven tijd en heerlijk warm!!!!!

Niek
5 augustus 2022

Al heb ik er zelf niet van kunnen genieten door een ongeluk, collega's waren der blij mee! Altijd op tijd, goed warm en lekker.

Anne Bergsma
5 augustus 2022
Henk
1 augustus 2022

Prima eten! Snel bezorgd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Martijn Kuik
31 juli 2022

Niet wat we gewend zijn van de markies. Raspatat was slap snacks waren ook niet goed warm.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Diana
30 juli 2022

Het was op tijd en goed van temperatuur

Flinkert
29 juli 2022

Wel jammer dat de saus bij de patat maar voor de helft is gevuld... Niet genoeg om je bakje mee te doen.

Jan Schaap
26 juli 2022

Lekker en zoals altijd keurig geleverd

?
26 juli 2022
Dekker
25 juli 2022

Top kwaliteit en sneller dan vermeld!

Anoniem
24 juli 2022

Patat te ver doorgebakken. Te veel harde stukjes patat

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Brouwer
23 juli 2022
Ajh
23 juli 2022
Monica
23 juli 2022

Super snelle bezorging en aardige bezorger

S.D.
22 juli 2022

Overzichtelijke site, veel keuze en ook netjes op tijd bezorgd. Zeker voor herhaling vatbaar.

Judith
22 juli 2022

Heerlijke Vlaamse friet..🤗..en de rest ook prima...👌

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jacquelien Leuninge
21 juli 2022
Kok
19 juli 2022

Net zoals altijd heerlijk knapperige patat en lekkere snacks!!

Anita
16 juli 2022

Het was weer lekker

Henk
16 juli 2022

Vlot geleverd en nog lekker knapperig

Dennis
15 juli 2022

Om je vingers bij af te likken👍

Eric van der veer
14 juli 2022

Prima gegeten!

C dekker
12 juli 2022
Jan
12 juli 2022

Keurig op tijd geleverd, vriendelijke bediening. Goed product

Anoniem
11 juli 2022
H Kloezen
9 juli 2022

Geen commentaar

Saloua
8 juli 2022

Voor ons gevoel was deze braadworst minder goed als vorig maand

Roelof Boers
7 juli 2022

Zoals altijd snelle en goede kwaliteit, het WAS weer heerlijk.

Raymond Bisschop
7 juli 2022

Prima op tijd bezorgd. Uiterst smakelijk, in het bijzonder de eierballen.

Hans van tellegen looierij 33
7 juli 2022

Prima, heerlijk warm en flinke kwalitatieve porties!!👍👍

Tamara
6 juli 2022

Lekker en goed verzorgd

Eva
3 juli 2022

Normaal gesproken is alles gewoon top. Helaas had ik vandaag slappe patat omdat de zak helemaal dicht zat. Jammer, het smaakte toch minder lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

R. Varkevisser-Snijder
2 juli 2022

Snelle bezorging, het eten was alleen niet lekker. Patat erg slap en vet. Zijn we niet van jullie gewend.

Henk
2 juli 2022

Lekker warm eten! Goede kwaliteit! Prima bezorging!

Karin
1 juli 2022

Het werd heel afgeleverd. Was nog goed warm en alles compleet.

Evelien
1 juli 2022
Anita lubbinge
29 juni 2022

Wij zijn zeer tevreden Altijd goex klaargemaakt super

Hans van tellegen looierij 33
27 juni 2022

Prima, alles!,

Roelof Boers
26 juni 2022

Zoals altijd goede kwaliteit en als ik wat bijzonders heb is het in overleg goed te regelen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

P.P. de Waal
20 juni 2022

Altijd lekker, betaalbaar en op tijd afgeleverd. En verrukkelijke gerechten als stoofvlees, pittig vlees, etc.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

GCHP
19 juni 2022

De plate was goed, alleen op de snitzel zat voor mij te veel peper achtige kruiden. Tip, gebruik neutrale kruiden, men kan zelf bij kruiden maar eraf halen is moeilijker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anja Blei
19 juni 2022

Lekker eten, op tijd bezorgt door een leuke bezorger

Eric van der veer
17 juni 2022

Friet slap. Kapsalon was slecht: shoarma was zeer slechte kwaliteit, veel vet, niet goed gebakken. Weinig sla, komkommer en tomaat. Kaas was niet genoeg gesmolten. M.a.w.: de slechtste kapsalon die ik ooit heb gegeten. Ook miste ik een bakje knoflooksaus. Al met al: laatste keer dat ik hier besteld heb.

Reactie van De Markies

Ik heb u een mail gestuurd.

Nicolien
15 juni 2022

Altijd goed

Kok
12 juni 2022

Heerlijk gegeten, zoals altijd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Roelof Boers
12 juni 2022

Gewoon zo door gaan wij zijn meer dan tevreden. Euhm ja. Wij zijn misschien niet regelmatig of vaak klanten maar als wij van jullie nemen dan zijn wij zeer tevreden

Hans van tellegen looierij 33
11 juni 2022

Goed lekker warm, goeie kwaliteit

Krol
11 juni 2022

Braadworst zijn heerlijk

Frank Blom
10 juni 2022
Ger Jansen
10 juni 2022
Rene
8 juni 2022

Was weer super 👍👍👍

Lotte
6 juni 2022

Het was weer vlot en top verzorgd

GCHP
6 juni 2022
R.F. Timmerman
5 juni 2022

Saus niet geleverd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Isabeau
5 juni 2022
Robert Mulder
5 juni 2022
Eddy
4 juni 2022

Had patat super met champignons en ui en met oorlog en ui besteld maar zat geen oorlog bij

K
4 juni 2022
Saloua
4 juni 2022

De braadworst was super lekker

AH
3 juni 2022

De bestelling was mooi op tijd. Alleen had twee grote milkshake besteld maar die waren maar voor de helft gevuld. Na een belletje gedaan. Heb ik als nog twee nieuwe milkshake gekregen.

M
3 juni 2022
Alliance Healthcare
3 juni 2022

Top op tijd en wederom lekker!

GCHP
29 mei 2022

Frikandel lag op zijn kop in het bakje, zat weinig mayo en curry op

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marc
29 mei 2022

Het was weer heerlijk.

Niek Ovinge
29 mei 2022
Henk
28 mei 2022

Lekker eten. Op tijd bezorgd. Heerlijk warm.

R
28 mei 2022
René
24 mei 2022

Was wederom super 👍👍

Roelien
23 mei 2022

Ah er was iets vergeten met de bestelling die er trouwens supersnel was heb gebeld en het werd gelijk opgelost.. super lekker eten snel bezorgd leuk lief briefje voor jarige zoon en zelfs extra cadeautje in de kinderbox.. super lief!!! Hartstikke bedankt toppers!

Jelle
22 mei 2022
Corrie beute
22 mei 2022

Altijd goed en vriendelijk personeel

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

H kloezen
22 mei 2022

De verzorgster was zeer vriendelijk top

Nel van Kasteren
19 mei 2022

Netjes,lekker erg goed verzorgd

Dufour
17 mei 2022

Alweer een heerlijke maaltijd ontvangen. Wij hebben er heerlijk van genoten.

Evert de Jong
16 mei 2022

Prachtig en met een vleugje humor op mijn vraag gereageerd door even terug te bellen.

Vincent
15 mei 2022

We bestellen altijd bij de markies. Nooit geen klachten gehad en was altijd goed te eten en snel bezorgd. Nu toch wel een tegenvaller. De kaas van de kapsalon was niet goed gesmolten en leek wel lapje rubber. De bamischaijf was lauw /bijna koud. De bitterballen was slap en heel vettig. Nu een tijdje later ook allebei beetje misselijk van het eten. Ik weet niet wat era anders is gegaan. Maar vanavond wat het wel een tegenvaller.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van De Markies

We hebben u een mail gestuurd.

Marc
14 mei 2022

Het was weer heerlijk. :)

René
10 mei 2022

Was weer heerlijk en mooi op tijd Tot over 2 weken 😋

Patatje
9 mei 2022

Altijd goed eten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

KCR Computers
9 mei 2022

👍🏽👍🏽

H Kloezen
7 mei 2022

Was precies op de tijd top

Fenno
6 mei 2022

Het eten was lekker warm .

Micha van Santen
6 mei 2022

Bestelling was goed en snel genoeg klaar. De bezorgster is vriendelijk en charmant, zeker een pluspunt ;)

Dekker
5 mei 2022

Altijd snel en goede kwaliteit

H
2 mei 2022

Supersnelle en vriendelijke bezorging, en heerlijk gegeten, jullie gaan ons zeker vaker horen :-)

Dekuierendejongens
29 april 2022

Eten was prima zoals altijd. Heerlijke friet en saus! Klein minpunjte: de blikjes frisdrank roken een beetje naar sigarettenrook. Bezorger was vriendelijk

Kollen
27 april 2022
Annemarie
24 april 2022

Lekker gegeten en snelle bezorging

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Herman Willems
23 april 2022
Bakker
22 april 2022

Mooi op tijd geleverd! Nog warm en geen rokerslucht aan de verpakking! Top!

Cora Wieting
22 april 2022
Jerry
16 april 2022

Frikandel speciaal was vergeten mee te geven maar was netjes nageleverd en er zat curry bij mijn kikastick terwijl ik satésaus besteld had. Smaakte allemaal wel goed.

DeKuierendeJongens
11 april 2022

Altijd heerlijke patat en heerlijke snacks! Wij zijn zeer tevreden!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Yvonne Ellen
11 april 2022

We hebben wel vaker bij jullie besteld, en normaal is alles prima in orde. Maar helaas dit maal was de patat niet in orde! Het patat was droog en veel harde patat :( leek alsof het meerdere keren was gebakken. De raspatat was wel prima in orde. Heel erg jammer!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van ginkel
10 april 2022

Lekkere ras patat

M hessels
9 april 2022

Top service mooi optijd niks op aan te merken.

Judith
9 april 2022
Roelof Omta
9 april 2022

Bestelling was precies wat we er van verwacht hadden. Bezorging was mooi op tijd en netjes.

vd Molen
9 april 2022

Het eten was lekker, maar de bezorging duurde lang. We hadden om 17:15 besteld, verwachte bezorgtijd was 18.00, maar uiteindelijk kregen het eten pas om 18.30 uur.

Robert Mulder
8 april 2022
Suzanne
7 april 2022

Weer geen uitjes bij de patat oorlog

Anghka
7 april 2022

Prima in orde,vriendelijke bezorging!

Lode
4 april 2022

Graag op de beker welke milkshake erin zit

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dekker
4 april 2022
Esther van Kampen
1 april 2022

Altijd goed

Rina
1 april 2022

Was weer heerlijk!!

René
29 maart 2022

Was weer prima op tijd en smaakte heerlijk

Sabine van wijhe bremer
29 maart 2022

Super, eten werd ingepakt toen in net binnenkwam! Het heeft gesmaakt!

david
28 maart 2022

lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sietse
27 maart 2022

Prima op tijd en lekker gegeten.

Herman Kuipers
20 maart 2022

Opnieuw meld ik u dat ik volstrekt ontevreden ben over de kwaliteit van het geleverde. De patat was totaal niet krokant meer maar slap. Bovendien leek het er erg op, dat de frieten tweede keer waren gebakken. De croquetten waren eveneens slap (geen krokant baksel). De milkshakes waren oké. Conclusie: Geleverde was z'n prijs niet waard. We gaan het de volgende keer maar eens bij een collega proberen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jojanneke
19 maart 2022

De snacks (bamischijf, frikandel en ham-kaasssouffle) en raspatat waren heerlijk maar de normale patat leek wel voor de 2e keer opgewarmd te zijn. Dit was helaas dus niet zo lekker! Verder wel prima gegeten :)

Esther
16 maart 2022

Prima weer

Er na
14 maart 2022
Ajh
13 maart 2022

Patat erg lang gebakken en kroketten laatste tijd elke x stuk en slap. Teveel er bovenop gelegd ook. Wel weer netjes op tijd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

A.M.Wanningen
13 maart 2022

Super snel bezorgd!

Andre
12 maart 2022
Anita
9 maart 2022

Het eten was super lekker. En zeker genoeg

Henny Weber
6 maart 2022

Zoals altijd heerlijke eierbal en fricandel speciaal xxl

Merijn
5 maart 2022

Helaas weer de groentekroket koud en de rest van de bestelling was bijna koud. Dit was helaas niet de eerste keer

Esther van Kampen
4 maart 2022

Altijd zeer tevreden

Jeffrey
3 maart 2022

Normaal altijd te spreken over de kwaliteit. Maar ik denk dat we vandaag niet de eerste bezorging waren op dat moment. Alle patat/friet was echt slap. Zie het als tip, we bestellen volgende keer gewoon weer.

Snoek
2 maart 2022

Eten was goed en dit keer wel warm.

Rene
2 maart 2022

Was weer super 👍👍👍👍👍👍

Donker
27 februari 2022

Patat was top. De rest van de snacks ook, alleen onze goulashkroket en satekroket waren niet echt warm van binnen helaas.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Schaart
26 februari 2022

Patat was echt TE hard gebakken. Niet gewend dit voor de rest TOP.

Snoek
23 februari 2022

Het eten was niet echt warm helaas. De kroketten van mijn man waren koud. Erg jammer 😳

Reactie van De Markies

Dat spijt ons hiervoor ons excuus wij hebben u een e-mail gestuurd

Concordia Bouwcenter
22 februari 2022
Reactie van De Markies

Bedankt voor de review we doen ons best dat de kwaliteit de volgende keer ook 5 sterren is

W.Schipper
21 februari 2022

Prima verzorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van De Markies

Fijn om te zien dat alles naar wens was bedankt voor de review

Bert
21 februari 2022

Koude patat zeer klein bakje extra saus en dat voor € 1,40

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van De Markies

Het spijt ons dat de patat niet warm geleverd is hiervoor ons excuus wij nemen het zeker mee als aandachtspunt wij hebben u een e-mail gestuurd bedankt voor de review

C beute
20 februari 2022

Altijd goed verzorgd nagenoeg op de minuut geleverd vriendelijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van De Markies

Dat is fijn om te horen bedankt voor de review

AJ
20 februari 2022
Reactie van De Markies

Het spijt ons dat de bestelling niet geheel naar tevredenheid was bedankt voor de review

Elian
19 februari 2022

Normaal gesproken uitstekend en erg lekkere patat. Helaas dit keer veel slappe patatten en ook de kroket was niet kroket.

Reactie van De Markies

Het spijt ons dat de bestelling deze keer niet de kwaliteit had die u van ons gewend bent. Bedankt voor u review dat houd ons scherp. Wij hebben u een e-mail gestuurd

Linda
19 februari 2022
Reactie van De Markies

Linda bedankt voor je review

Juliette
19 februari 2022

Alles prima goed warm en mooi op tijd

Reactie van De Markies

Precies zoal wij het graag willen voor onze klanten. Bedankt voor je review juliette

Cej
17 februari 2022
Reactie van De Markies

bedankt voor je review,

R bentum
16 februari 2022

Goede morgen Het was iets minder van kwaliteit Dan we gewend zijn Vlaamse friet was iets te slap en er was 1 patat die speciaal had moeten zijn geleverd zonder saus Verder oké

Reactie van De Markies

Het spijt ons dat u niet de kwaliteit geleverd heeft geregen die u van ons gewend bent. En dat we ook nog de saus vergeten zijn. Wij nemen dit zeker mee als aandachtspunt bedankt voor uw review. Wij hebben u ook nog een mail gestuurd.

Cej
15 februari 2022

Alles was koud. Dus niet te vreten

Reactie van De Markies

we hebben hier telefonisch contact over gehad en zijn blij dat we dit naar tevredenheid met u hebben kunnen afhandelen. Tot snel

Henk van den End
13 februari 2022

Prima eten, goed op temperatuur en op tijd bezorgd.

Reactie van De Markies

Precies zoals wij het graag willen voor onze klanten. Fijn om te horen bedankt voor uw review

Marjolijn
13 februari 2022
Reactie van De Markies

bedankt voor je review Marjolijn

Bakker
11 februari 2022
Reactie van De Markies

bedankt voor de review

klazien
11 februari 2022

Ondanks de drukte werden we toch nog geholpen en was de bezorging keurig op tijd. Heerlijk gegeten Top!!

Reactie van De Markies

Dat horen we graag bedankt voor de mooie review Klazien

Jelte van de kamp
11 februari 2022

Patat was koud bij aankomst