Beoordelingen van De Markies Meppel

Recente recensies van De Markies Meppel

5 sterren na 135 reviews

, vandaag

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Begrijp niks van de spaarpunten. Had er 9 maar heb geen kortingscode. Bij de bestelling van vandaag, hadden we er weer 1. Of heb ik iets gemist?

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, vandaag

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, vandaag

Kwaliteit:

Rating

Patat stoofvlees was heerlijk.

Reactie van De Markies:Johan leuk om te horen dat je ons huisgemaakte stoofvlees lekker vind.

, vandaag

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima eten en snelle bezorging. Super!

Reactie van De Markies:Dank je Henk voor het compliment. Zo willen wij het ook graag :)

, 03-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima eten

Reactie van De Markies:Fenno fijn om te zien dat alles weer naar wens was.

, 28-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Leuk en spontane bezorgster,Eten was goed en warm en de mail die je krijgt dat de online bestelling onderweg is vind ik erg fijn.

Reactie van De Markies:bedankt Elmar voor de mooie review

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heb zo'n drie kwartier op mijn bestelling moeten wachten. Vindt dit voor alleen een patatje stoofvlees en salade erg lang. Ook ontbrak mijn bestelde ( en betaalde) satésaus. Als laatste vindt ik het bestelde vrij prijzig. Betaalde hiervoor € 14,20. 2 euro bezorgkosten is prima, maar om daarnaast dan ook nog transactiekosten te rekenen.... Een Ideal betaling is toch gewoon gratis ?

Reactie van De Markies:Beste Roel we hebben contact met u gehad. Wij vonden het een prettig gesprek en we hopen dat we de klacht naar wens afgehandeld hebben. Wat het vergeten van de satesaus betreft, dat is weer een extra aandachtspunt voor ons.

, 26-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Makkelijk bestellen en mooi op tijd klaar! Lekkere "kapsalon" Prima patat en snacks 👍👍

Reactie van De Markies:Berend leuk om te horen dat je onze Kapsalon lekker vind. Fijn dat alles naar wens wens.

, 25-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten is lekker .

Reactie van De Markies:Dank je Fenno.

, 25-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

op tijd en warm geleverd. Eten was heerlijk

Reactie van De Markies:Judith daar zijn we blij mee, zo willen wij ons eten graag leveren

, 24-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Friet helaas voor de 2e van de laatste 6 keer matig. Jammer dat het ‘hoofd product’ geen constante kwaliteit heeft..

Reactie van De Markies:Wij hebben de klacht met u besproken en nemen deze serieus, wij zullen de klacht dan ook met ons team bespreken. Ook als het een keer niet goed is horen wij dit graag, want alleen dan kunnen wij op de juiste manier aan onze kwaliteit blijven werken.

, 23-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van De Markies:Henry bedankt voor de review

, 23-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer heerlijk en super snel bezorgd.

, 20-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

eten zoals altijd goed maar miste het garnituur bij de gehaktballen en vorkjes zal volgende keer bij opmerkingen dat er wel bij zetten want wij hebben geen bestek op de zaak

Reactie van De Markies:ons excuus voor het ontbreken van het zuur bij de Gehaktbal, wat betreft het bestek het is inderdaad een goed idee om dat in de opmerkingen erbij te vermelden zodat we het zeker niet vergeten. Bedankt voor je review Mark dit zorgt ervoor dat we weer even extra op deze zaken letten

, 18-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van De Markies:bedankt voor de review

, 17-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super weer

Reactie van De Markies:daar doen we het voor :) bedankt voor de review

, 17-02-2021

Kwaliteit:

Rating

De eierballen waren super!

Reactie van De Markies:Leuk om te horen dat je onze eierballen lekker vind Geert

, 15-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima zoals altijd.

Reactie van De Markies:bedankt voor je review Nanouschka

, 15-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Het smaakten heerlijk.

Reactie van De Markies:Fijn Johan dat horen we graag. Daar doen we het voor :).

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van De Markies:Fijn om te lezen dat u tevreden was.

, 13-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Eten was goed.

Reactie van De Markies:Fijn om te horen Henk. Bedankt voor de review.

, 11-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goed en snel bezorgd een heerlijke snack

Reactie van De Markies:Herman zo wwillen wij onze klanten graag bedienen. Bedankt voor de review

, 07-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Reactie van De Markies:bedankt Nienke voor de review

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 06-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van De Markies:Jolo bedankt voor de review.

, 06-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer heerlijk en snel klaar

Reactie van De Markies:Xander fijn dat je op tijd lekker eten ontvangen hebt. Zo willen we graag leveren. Bedankt voor je review

, 06-02-2021

Kwaliteit:

Rating

De saté was weer heerlijk !

Reactie van De Markies:Ina leuk dat je laat weten dat je onze saté lekker vind.

, 05-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker gegeten #kapsalon

Reactie van De Markies:Leuk om te horen dat je onze Kapsalon lekker vind. Bedankt voor de reactie Leroy.

, 05-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van De Markies:Bedankt Marissa voor de review

, 04-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd goed eten hier!

Reactie van De Markies:Bedankt Gerjan. Wij doen ons best dat dat ook zo blijft.

, 04-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van De Markies:Fenno bedankt voor de review

, 04-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zo’n fijne snackbar, met heel aardig personeel. Ze zijn altijd vriendelijk aan de deur. Zo kreeg gisteren mijn zoontje een attentie omdat hij jarig was. Super lief! En het eten is royaal en lekker!

Reactie van De Markies:Bedankt Loes voor dit mooie compliment.

, 01-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Alles was van prima kwaliteit en goed op temperatuur. Correcte bezorging!

Reactie van De Markies:Bedankt voor de review.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 31-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Een snelle bezorging ,maar de ras patat was door gebakken en bros minder smaakvol. Verder was alles goed voor elkaar.

Reactie van De Markies:Peter bedankt voor de review. Het spijt ons dat de ras niet zoals u het van ons gewend bent geleverd is. Dit is even weer iets om extra op te letten.

, 30-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling was prima voor elkaar

Reactie van De Markies:fijn om te horen

, 29-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Smaakt altijd heerlijk.

Reactie van De Markies:Sandra bedankt voor de review en wij doen ons best dat, dat zo blijft :).

, 29-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

top eten

Reactie van De Markies:bedankt Mario

, 29-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Precies op tijd, wat erg belangrijk is als je maar 30 min pauze hebt. Was warm en goede kwaliteit. PS. Heerlijke knoflooksaus.

Reactie van De Markies:Bedankt voor de review fijn dat wij uw eten precies op tijd geleverd hebben, en dat u in uw pauze heeft kunnen genieten van ons eten. Leuk om te horen dat u onze huisgemaakte knoflooksaus lekker vind.

, 28-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten is prima en lekker warm bij aankomst .

Reactie van De Markies:Bedankt voor de review Fenno, fijn om te horen dat het goed gesmaakt heeft en het eten goed warm was bij aankomst

, 28-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

prima

Reactie van De Markies:bedankt voor de review

, 26-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorger aan de deur, bestelling vergeten. Kan voorkomen. Maar dat de boel dan twee x opgewarmd wordt, was ik niet blij mee.

Reactie van De Markies:Danielle onze excuses hiervoor dit had niet mogen gebeuren, wij hebben dit met u besproken en hopen dat u tevreden bent met de afhandeling van de klacht

, 23-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heel goed en alles goed warm

Reactie van De Markies:fijn om te horen dat alles naar wens was bedankt voor de review

, 23-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Erg vriendelijke mensen en heerlijk eten.

Reactie van De Markies:Loes dat is aardig om ons team dit mooie compliment te geven bedankt daarvoor,

, 22-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Top...precies op de aangegeven tijd de bestelling klaar.

Reactie van De Markies:dat is wat wij het liefste willen, leveren op exact de afgesproken tijd. Bedankt voor de review.

, 22-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was zoals altijd, erg smakelijk.

Reactie van De Markies:bedankt Henry voor de review en wij doen ons best dat het zo blijft

, 22-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle levering, heerlijke vlaamse frieten!

Reactie van De Markies:bedankt voor de review Talitha

, 19-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk , alleen de dubbele sate saus is niet meegeleverd

Reactie van De Markies:We vinden het vervelend voor u dat er geen dubbele satésaus bij u bestelling was. Hiervoor ons excuses. Wel vinden wij het fijn dat u genoten heeft van het eten. Bedankt voor de review, Wij hopen dat u tevreden bent met de afhandeling van de klacht tijdens ons contact.

, 18-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goeie snelle levering (eerder dan aangegeven tijd in de mail, top) eten was heerlijk en lekker warm.

Reactie van De Markies:Bedankt voor de mooie review Jennie. Dat is de kwaliteit die we willen leveren :)

, 17-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Patat was slap.

Reactie van De Markies:excuses voor de slechte kwaliteit, we hebben dit met het team besproken. We zijn blij dat u ons laat weten dat het deze keer niet naar wens was, zodat wij kunnen blijven werken aan onze kwaliteit. We hopen dat u tevreden bent met de afhandeling van u klacht tijdens ons contact

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Pata was niet gaar, 1 grote drappig klont. Mijn ouders pasten op bij ons thuis, we hadden dit voor hun besteld. Ik heb het zelf niet kunnen beoordelen en ga uit van hun oordeel.

Reactie van De Markies:Bedankt dat u ons dit laat weten. We nemen dit serieus en bespreken het met ons team. Het spijt ons dat de bestelling niet de door ons en onze klanten gewenste kwaliteit had. Maar uw review houd ons scherp. Wij hebben contact met u gehad en hopen dat u tevreden bent over de afhandeling van de klacht.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-01-2021

Kwaliteit:

Rating

We zijn altijd tevreden over de Markies!

Reactie van De Markies:dank je Ina en wij doen ons best dat dat ook zo blijft

, 16-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Echt een top service!!

Reactie van De Markies:bedankt voor het mooie compliment, dat is de service die onze klanten verdienen.

, 15-01-2021

Kwaliteit:

Rating

geen slechte dingen ervaren

Reactie van De Markies:Mooi Freek want we hebben een hekel aan slechte dingen:)

, 13-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Smaakte goed

Reactie van De Markies:dat is mooi, bedankt voor de review Guido

, 11-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Voor mij al meer dan 25 jaar mijn snackbar. Altijd meer dan tevreden over hetgeen ik heb besteld. De bezorging is ook tiptop in orde!

Reactie van De Markies:Wat leuk om zo een mooie review te krijgen van één van onze trouwste klanten. Bedankt Robert

, 11-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

supersnel geleverd. Lekker en goed warm

Reactie van De Markies:bedankt Judith voor de review. Dit is wat de kwaliteit die wij graag willen leveren.

, 11-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De Vlaamse frieten zijn heerlijk!!

Reactie van De Markies:kijk dit maakt ons blij, daar doen we het voor, bedankt voor de review

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 10-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Had om 1300 al besteld voor 1700 bezorgen en nog kwam het te laat. Friet was koud en de snacks ook. Erg jammer.

Reactie van De Markies:wij hebben u klacht met u besproken en nemen deze serieus het Markiesteam wil de producten ten alle tijde warm en zoveel mogelijk op de afgesproken tijd leveren.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 09-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was weer super zo als altijd

Reactie van De Markies:dank je Paul voor de mooie review

, 09-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goed aan de tijdsaanduiding gehouden! Ook was het eten goed warm en weer ouderwets lekker!

Reactie van De Markies:bedankt mark voor de mooie review.

, 07-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Was goed voorelkaar

Reactie van De Markies:bedankt voor de review

, 06-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De patat, de snacks, de bezorging en de kortingscode 😉 alles helemaal top zoals we gewend zijn van de Markies!

Reactie van De Markies:fijn om te horen bedankt

, 04-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke Vlaamse frieten!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer top geregeld!!!!!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Op de goede tijd bezorgd, was weer lekker! En alles compleet.

Reactie van De Markies:Bedankt voor de review. Dit vinden wij fijn om te horen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snel en geen slappe friet. Dan ben ik blij

Reactie van De Markies:En dat maakt ons weer blij :). bedankt voor de review

, 01-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten! Zowel onze patat als snacks waren nog goed warm en knapperig. Overigens was de bezorger er binnen een paar minuten. Onze complimenten!

, 31-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer heerlijk. En top bezorgster.

, 31-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was erg lekker. Het was de eerste keer en er komt zeker een tweede keer.

Reactie van De Markies:Bedankt voor de review. Mooi om te horen.

, 31-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top, snelle levering, vriendelijke bezorger, uitstekend

, 30-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker eten Alleen jammer dat de saus zo vaak vergeten wordt

Reactie van De Markies:bedankt voor de review. Dit vinden wij heel vervelend voor u en we hebben daarom contact met u opgenomen om een duidelijk beeld te krijgen van de klacht. Wij hebben de klacht besproken met ons personeel, zodat er extra aandacht hieraan besteed kan worden en het hopelijk in de toekomst niet meer voorkomt. wij hopen dat we hiermee de klacht naar tevredenheid hebben opgelost. En wat leuk dat u ons toch de 5 sterren geeft ondanks de klacht. Wij wensen u prettige jaarwisseling en geluk in 2021

, 28-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eerste bestelling via de App. Heel gebruiksvriendelijk. Snelle levering. Heel netjes verzorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling is mooi op de afgesproken tijd. Beter dan de drie kwartier te laat bij de collega.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snacks waren lekker, helaas hadden we wat weinig patat erbij!

Reactie van De Markies:bedankt voor de review, we hebben een leuk gesprek met u gehad en hopen dat we uw opmerking naar tevredenheid beantwoord hebben. Fijne jaarwisseling

, 25-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 19-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Karig met de saus

, 18-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De patat was niet warm genoeg!

Reactie van De Markies:Bedankt voor de review. Het spijt ons dat de patat niet warm genoeg bij u aangekomen is, hiervoor onze wxcuses. Wij zullen dit zeker als extra aandachtspunt meenemen.

, 18-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

patat niet hellemaal goed gebakken

Reactie van De Markies:het spijt ons dat de patat niet naar wens was, omdat de smaken van klanten verschillen dus de één wil goed doorbakken patat en de ander vind dat weer niet lekker want dat is te hard. Is het misschien een tip om bij de opmerking toe te voegen dat u goed doorbakken patat wenst. Daarmee hopen wij da u in de toekomst uw patat krijgt zoals u het graag eet

, 15-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling was ruim op tijd en goed warm! Complimenten aan de werknemers

, 14-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was super voor elkaar

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

is laat bezorgt daardoor was de bestelling koud

Reactie van De Markies:bedankt voor de review, wij doen ons uiterste best om de bestellingen te bezorgen op het vooraf doorgegeven tijdstip. Helaas lukt dit niet altijd. Dat uw eten niet meer warm was vinden wij erg vervelend voor u en wij zullen hier wederom extra alert op zijn

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Grote porties, prima bezorging

, 12-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestel wekelijks en altijd goede service: Vandaag weer snelle levering door vrolijke bezorgster, eten was iets eerder dan aangegeven tijd en nog lekker warm. Top!

, 10-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We hebben genoten van jullie snacks en de frieten waren overheerlijk knapperig. Bedankt

, 10-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Het was weer prima zoals altijd. Er was wel met de bestelling iets mis gegaan maar dat is prima opgepakt. Tot de volgende keer!

, 09-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Normaal gesproken heel tevreden maar wat was de patat deze keer zout. Meer dan de helft weggegooid, op deze manier een duur patatje van €3,60. De stoofrundvlees was wel uitzonderlijk lekker.

Reactie van De Markies:Heel vervelend dat u patat niet lekker was door het zout. Hier is inderdaad iets fout gegaan. Normaal gesproken doen wij geen zout op patat die wij bezorgen. Wij voegen er zakjes zout aan toe, zodat de klant zelf het zout erop kan doen. Helaas konden wij u niet tel. bereiken zodat wij u tegemoet konden komen. Wij bieden onze excuses aan voor de gemaakte fout en hopen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt.

, 07-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 05-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas was het deze x teleurstellend. We hebben 35 minuten moeten wachten op ons eten. De bezorger was aan het roken in de auto toen het werd gebracht, daardoor rook de plastic tas waar de milkshakes van de kinderen in zaten, naar rook. Helaas was het ook niet heet meer.....jammer maar een misser deze x

Reactie van De Markies:Wij hebben uw klacht met betrekking tot het roken tijdens het bezorgen met onze bezorgers besproken en daar duidelijke afspraken over gemaakt. Hiervoor onze excuses. Wij vinden het ook vervelend dat u uw eten niet heet, zoals het hoort ontvangen heeft. Wij hopen dat u in de toekomst de kwaliteit van ons krijgt die onze klanten verdienen en die wij willen leveren. Wat betreft de wachttijd. U ontvangt via sms (indien u bestelt met de app) of va mail bericht wanneer wij de bestelling bezorgen. Ons streven is dat dit binnen 45 minuten is. Helaas is dat niet altijd haalbaar. Als het goed is heeft u van ons bericht gehad wanneer de bestelling zou arriveren en aangezien u 35 minuten wachttijd aangeeft gaan wij ervan uit dat wij op tijd bezorg hebben. Helaas konden wij u niet bereiken om dit met u te bespreken, ook kunnen wij u hierdoor niet tegemoet komen.

, 04-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Volgens mij waren jullie niet helemaal bij vanavond ;-) bij de kinderbox miste de friet en kregen we 2x de snacks. Hoewel, één zakje was gevuld met 4 verschillende minisnacks maar in het tweede zaten 2x 2dezelfde snacks. We hebben de friet van de andere menu's gedeeld, dus goed gekomen. We moesten er eigenlijk wel een beetje om lachen, onze zoon niet. Die miste zijn patatjes ;-)

Reactie van De Markies:Excuses hiervoor, hier zijn inderdaad bestellingen per abuis door elkaar gehaald. Wij hebben hierover telefonisch contact met u gehad en hopen dat u tevreden met de de afhandeling van de klacht.

, 03-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 02-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Als wij patat bestellen dan is dat altijd bij de Markies. De patat is goed doorbakken dus lekker knapperig. De bezorging is ook erg snel we hebben nooit lang hoeven wachten.

, 01-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke friet en vegan bitterballen! Snel en warm bezorgd! Aanrader!

, 30-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 29-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle bezorging, Alleen de patat was lauw en slof

Reactie van De Markies:Wij vinden het heel vervelend dat u niet de kwaliteit ontvangen heeft die wij willen leveren. En daardoor niet lekker gegeten heeft. Helaas heeft u ervoor gekozen om u beoordeling anoniem te doen waardoor wij u niet tegemoet kunnen komen. U mag ons ook altijd via Facebook een pb sturen of bellen als er iets niet goed is en u dat prettige vind. Wij vinden het wel aardig dat u toch de 5 sterren geeft ondanks dat het niet echt top was.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 29-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 28-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk

, 27-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Super! Was precies op tijd klaar. Via de app besteld, jammer dat de app zo omslachtig is en geen zoek functie aanwezig waardoor je erg lang aan het zoeken ben. Verder goed georganiseerd! Markies is een top snackbar, lekker eteNee. Goede service.

Reactie van De Markies:Fijn om te horen dat u tevreden bent over de levertijd en lekker gegeten heeft. Wat de zoekfunctie betreft. Links bovenin staat 'Menu' als u daarop klikt, krijgt u een overzicht per categorie en kunt u per categorie zoeken naar het gewenste product.

, 26-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goede snelle bezorging. Heerlijk eten en er zat tot onze verrassing ook nog een zakje pepernoten bij.

, 26-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was vandaag weer top!!.

, 25-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd lekkere friet en aardige bezorgers.

, 24-11-2020

Kwaliteit:

Rating

de friet was niet lang genoeg gebakken denk ik, ik heb wel vaker de raspatat en vind die ook normaal erg lekker. nu was de patat niet knapperig... jammer

Reactie van De Markies:Zoals telefonisch met u besproken vinden wij het heel vervelend dat u niet de kwaliteit van ons heeft ontvangen die wij zo graag leveren. Wij zijn blij dat u ons laat weten dat de raspatat niet aan uw wensen voldaan heeft, dit houd ons scherp. Wij hopen dat wij de klacht tot uw tevredenheid hebben afgehandeld.

, 24-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top gegeten! Ik ben zo blij met jullie vegetarisch assortiment 😋

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 23-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Aardige bezorger, heerlijk eten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Online bestellen ging prima. We kregen keurig een mail met de verwachtte bezorgtijd en dit klopte heel aardig.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 21-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Een maal gebruikt werkte flitsend. Volgende keer weer.

, 19-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 18-11-2020

Kwaliteit:

Rating

, 17-11-2020

Kwaliteit:

Rating

, 16-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was heel lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 15-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-11-2020

Kwaliteit:

Rating

, 13-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

lekkere patat en snacks en snel geleverd

, 11-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 10-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

snel, smakelijk en vertrouwd

, 07-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd goed gebakken en lekker. Bezorging is altijd binnen vijf minuten van de afspraak.

, 06-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima bezorging..netjes contactloos en het eten was top en nog lekker warm!!

, 06-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer lekker. De kids hebben gesmuld.

, 06-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was erg lekker. Maar ik heb wel een paar puntjes. De hamburger speciaal was erg lekker, maar toen we het uit de verpakking haalde toen lag alles eraf ,het was een smeerboel. De patat was wel lekker, maar mijn vriend zei, ik heb de patat van jullie wel lekkerder gehad, de patat was slapjes. En de saté saus zat meer in het zakje dan in het bakje. Mijn tip is, zodra er iemand saus bij de patat besteld, doe de saus altijd apart verpakt erbij. Zo blijft het schoon en netjes en dan zit de saus niet door het hele zakje.

Reactie van De Markies:wij stellen de tips zoals telefonisch met u besproken zeer op prijs en vinden het vervelend dat de producten niet netjes afgeleverd zijn. Wij hebben dit in ons team besproken.

, 04-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd goed, alleen vanavond was het niet meer heel erg warm. Verder prima!!

Reactie van De Markies:zoals telefonisch besproken gaan we hier weer extra op letten

, 03-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 02-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd top !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Op tijd bezorgd, de patat was warm en knapperig met lekkere kruiden! Heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 31-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima alleen werd de bestelde saus niet bezorgd:(

Reactie van De Markies:fijn dat u ons laat weten dat er iets misgegaan is bij de bestelling. Dit vinden wij erg vervelend voor u. Hiervoor bieden wij dan ook onze excuses aan Inmiddels hebben wij telefonisch contact met u gehad en hopen dat dit in de toekomst niet weet voorkomt.

, 30-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Was goed voor elkaar

, 29-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Er zaten helaas geen kruiden op de vlaamse friet en ze waren niet knapperig. De snacks daarentegen waren lekker!

Reactie van De Markies:Bedankt voor uw reactie omdat wij de kwaliteit van onze producten belangrijk vinden nemen wij uw klacht serieus. Wij hopen de klacht telefonisch naar wens met uw afgehandeld te hebben.

, 29-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Patat & snacks zoals het hoort! Heerlijk! En makkelijk bestellen en betalen via de website! Top!

, 29-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Op tijd en alles goed warm en krokant zoals het hoort...helemaal goed!

, 27-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De babipangang schotel was vies heel drapperig waterig en het vlees moest je zoeken heel dunne flanken die volgens mij kant en klaar uit plastik in magnetron kwam. Had ook gelekt in de patat zo nat dat de o derste patatas nat waren. De rest van de bestelling was prima. De bezorgservice netjes en attent en coronaproef bezorgd

Reactie van De Markies:Wij vinden het heel vervelende voor u dat de Pangang niet goed was. Wij nemen uw klacht dan ook op in ons team. Wij hopen dat onze tegemoetkoming die we telefonisch afgesproken hebben, het goed kunnen maken dat u die avond niet de qualiteit van ons kreeg die wij zo graag leveren.

, 25-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Je wordt snel geholpen door vriendelijk personeel. Kwaliteit is prima.

, 23-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top eten, en super snel gebracht

, 21-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 20-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Helemaal goed! Smaakte super, de medewerkers zijn uitermate vriendelijk!

, 20-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorgd op tijd en smaakte goed. Niets op aan te merken!

, 18-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was snel bezorgd en hebben heerlijk gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Erg lekker snelheid oke en vriendelijk personeel zeker een aanrader